Moji omiljeni balkanski youtuberi! 🎥

January 26, 2017

Gdje ste ekipaaa?

Kao što vidite po naslovu,danas ću da pišem o mojim omiljenim balkanskim youtuberima,pa ako Vam se ovo svidi,pisat ću i o stranim.Pa da krenemo.

Balkanski youtuberi

Ja sam strane youtubere počela pratiti 2012,tačnije Bethany Motu,koja je tada bila kraljica youtuba,no nažalost ona sve rijeđe izabacuje videe.
U to doba sam pratila stranicu Andree Stojanović I'm lovin' it i vidjela u januaru 2014 da je na stranicu postavila link njenog prvog videa,tako da je ona prvi balkanski youtuber kojeg sam zapratila.

Andrea Stojanović ima 17 godina i snima za youtube evo vec 3 pune godine.Živi u Bijeljini u RS,BiH.Često snima outfit videe i izazove sa bratom,drugaricom Sarom i Draganom.
Također jedna interesanta činjenica o njoj je to da je vegetarijanac.

                                  
       


Jana Dačović je rođena 14.2.1999,odnosno na Valentinovo.Nju sam pratila još dok je snimala na engleskom,a u 2014 je počela snimati na našem i od tad je privukla 250.000 pratioca na svoj kanal i njena popularnost konstantno raste.Snima haule,diy videa,ponekad kuha,a česti su izazovi sa njenim bratom Krsmanom.Još jedna stvar,šuška se da je u vezi sa Mudjom,najvećim balkanskim youtuberom,ali ššš...




Marija Žeželj,jedna od boljih prijateljica Jane i Andree,svi kojih ih duže prate sigurno se sjećate njihovog prvog zajedničkog meet upa u junu 2015.Pored toga što je youtuber,zavidne rezultate ostvaruje u svijetu modelinga,pa je tako Najljepše lice svijeta 2016.Nedavno je izdala i svoju prvu knjigu "Moj slatki život" koju možete pronaći u Vulkan knjižarama.


             
    The Lazy Wave je youtube kanal koji su zajedno otvorili najbolji prijatelji Davor i Petra.Davor je nedavno napunio 19,dok će Petra uskoro napuniti 17 godina.Također oni zajedno sa još par youtubera snimaju za JoomBoos i često prankuju svoje roditelje i prijatelje.Snimaju od 2014 i od tad su prikupili veliki broj gledalaca.



Jasmina Stambolić ima 18 godina i rođena je u Sarajevu gdje je živjela tokom osnovne škole,no nakon toga se preselila u Švedsku.Jedan od njenih poznatijih videa jeste Moje mišljenje o balkanskim trendovima.Ono što nju karakteriše jesu specifični izrazi lica i 'azooo'.




  

Marko Vuletić je iz Trogira,Hrvatska i poznat je po svom dalmatinskom naglasku.Ukoliko volite tipove ljudi,zabavu i smijeh Marko je prava osoba za Vas.Također kao i The Lazy Wave snima i za Joom Boos.




Hvala na čitanju.
Lots of love.
Minnah💕








You Might Also Like

26 komentari

  1. Super post draga! Također se slažem sa svim tvojim mišljenjima i sve ih jako volim *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This Is My Life

    ReplyDelete
  2. Takodjer pratim neke, dobar odabir :)
    Prvi put sam na tvom blogu i dopao mi se :) Posijeti i ti nas http://beseenbepopular.com

    ReplyDelete
  3. Draga Mina, prije svega da se zahvalim na divnom komentaru koji si ostavila na mom blogu. :) Od ovih YouTubera ne pratim nikoga baš redovno, ali ponekad pogledam neki Jasminin ili Marijin video. :)

    My blog - Aminique

    My Instagram - @fazlicamina

    ReplyDelete
  4. Inače od svih ovdje spomenutih meni je najdraži Marko Vuletić jer me uvijek nasmiej do suza i popravi mi dan i također sam prvo gledala Bethany Motu haha ali dobro tada smo valjda svi nju gledali. Inače tvoj blog mi je baš simpa pa sam se učlanila i pogledat ću još koji post, ako ti se da učlani se i ti u moj blog i kaži što mišliš i da kad smo već kod youtubea haha i ja sam nedavno otvorila svoj youtube kanal pa ako imaš volje baci pogled i pretplati se ako ti se dopadne haha mnogo bi mi značilo jer ne želim da propadne a i volim snimat xD hahah
    ovo mi je link kanala: https://www.youtube.com/channel/UCl5tjLWvW3NVW4TXCIUt_pA

    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Iako je dosta mlađa od mene, Jana Dačović je ozbiljna (i odlična) jutjuberka, pa moj glas ide njoj! :)

    Kathy's delight

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se,baš je divna i odgovorna.☺

      Delete
  6. Replies
    1. Hello to you too,thank you so much.:)

      Delete
  7. Sve ove jutjubere pratim.Najvise volim Andreu,jer nekako ima dobre videe,a i slike su joj totalno kul,a takodje Marko je najsmjesniji jutjuber i preskadak je.
    Super post.

    http://olivanda.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se Andrea je baš fotogenična,a Marko je pravi kralj haha.
      Hvalaa❤

      Delete
  8. Pratim sve youtubere koje si navela. Moram da priznam da je pored Zorane, Andrea Stojanović prva youtuberka koju sam počela pratiti. Ona je u jednom videu spomenula Janu, ali ja Janu nisam voljela, haha. Sad su mi obe fenomenalne. Super post:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zorana mi je prije bila jedna od omiljenih,no sad više ne objavljuje često,a baš sam voljela njene prijašnje vlogove i cenzure na karaju videa,haha.Hvalaa☺

      Delete
  9. Pratim sve koje si navela, ali omiljeni mi je Marko Vuletic, jer je zanimljiv.
    Pratim tvoj blog i super je, zanimljiv. Ako zelis uzvrati ❤❤

    ReplyDelete
  10. Super post i mnogo mi se dopada način na koji pišeš. Većinu njih pratim i stvarno su super. Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  11. Jako ljep post, uživala sam čitajući. Sve ove Youtoubere poznajem i sve redovito pratim. Marka Vuletića obožavam jer me baš svaki put uspije nasmijati. Prijavila sam se na tvoj blog!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Like us on Facebook