Wednesday, January 25, 2017

Šta se to dešavalo u januaru? ❄

Pozdrav ekipa.Kako ste?
Za današnji post sam pripremila nešto malo drugačije,odnosno pisat ću Vam o stvarima koje su mi se desile tokom ovog mjeseca,koji je već na izmaku.

Ono po čemu ću pamtiti januar 2016. je definitivno moje punoljetstvo.Kao svaka djevojčica tako sam i ja čekala i odbrojavala dane do 10.1 kada ću postati samostalna.
Rođendan sam proslavila u krugu porodice i prijatelja.Nisam fan velikih zabava i gužve,pa sam rođendan proslavila sa meni najbitnijim ljudima.


No nedugo nakon mog rođendana,13.1,izgubila sam nanu.Nisam osoba koja zna izraziti osjećanja pa svoju tugu ispoljavam na različite načine,pa je i blog jedan od njih.Da bih skrenula misli sa svega toga,pridružila sam se blogerskoj zajednici.Ovaj blog će me uvijek sjećati na nju.


Raspust mi je počeo 30.12 i trebao je trajati do 23.1. no zbog velikih padavina i niskih temperatura je produžen do 30.1. Tako da sad uživam u posljednjim danima raspusta prije nego krene naredno polugodište.

Hvala na čitanju.
Lots of love.
Minnah💕


12 comments:

  1. Sviđa mi se tvoj blog, zapratio sam te. Žao mi je zbog tvog gubitka :/

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Žao mi je zbog tvog gubitka.. :( Nadam se da će ti blog pomoći da skreneš misli sa svh nedaća..

    ReplyDelete
  3. Hej, lijep post, zao mi je zbog tvoje nane ali mi je drago da si se pridruzila blogovanju :)

    http://beseenbepopular.com

    ReplyDelete
  4. Neka ti je srećno punoljetstvo i sve najbolje u daljem blogovanju!
    Žao mi je zbog tvoje nane.
    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila

    mysweetescapemasha.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Dopada mi se tvoj blog i zao mi je zbog tvog gubitka.Zapratila sam te, zelim ti puno srece u daljem blogovanju, moj mali saveti ti je d budes sto redovnija i ja sam na pocetku i to je sada na pocetku najvaznije♥
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti od srca na savjetima.Potrudit ću se da stavljam što bolji i kvalitetniji sadržaj. ❤

      Delete
  6. Draga, vezano za tvoj gubitak, ne tuguj previše. Ja sam izgubila mamu prije tri mjeseca i nikad to nisam rekla javno. Nadam se da će ti biti lakše vremenom. ♥

    Aminique

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno mi je žao za tvoj gubitak,realno jesam ja izgubila nanu ali mama je mama.Sigurna sam da je ponosna što ima tako divno dijete poput tebe.❤

      Delete