Saturday, February 18, 2017

Week in review. 📷

xPozdrav ekipaaa!


Pozdrav ekipaaa!
Kako ste proveli prethodnu nam sedmicu?

Pa ako želite znati moja je imala jedan ogroman uspon,jer sam dobila 4 iz matematike!Woow!
No odmah dan poslije sam dobila 1 iz mašina.U svom dvanestogodišnjem školovanju svega sam dobila pet jedinica.Ali iskreno i bile su iz matematike,hemije,historije i bosanskog jezika,a posljednja je bila iz mašina,jako dosadnog predmeta kojeg predaje još dosadniji profesor.
Uglavnom what happend?Od mogućih 8,možda čak i više lekcija,on je odlučio da mi postavi pitanje iz lekcije koju smo radili dan prije i koju nisam imala vremena u potpunosti savladati.
Ujedno njemu je taj dan očito bio “bad day” pa se odlučio iskaliti to na meni i mojoj prijateljici,koja je također dobila 1.
Nije meni krivo što sam dobila 1,koliko mi je krivo što sam provela sate učeći taj predmet i na kraju ipak ostala neuspješna.
But show must go on,right?


Možda se pitate kako sam provela čuveni Dan zaljubljenih,pa kao i svaki drugi običan dan.Ustala u fing 6 ujutro,otišla u školu,obrazovala se haha,da taj dan sam dobila 5 iz ekonomike,yaay me,kad sam došla doma učila i da,kao svaki drugi običan dan.


Petak mi je najdraži dan.Samo polovinu dana sam u školi,a onda sam slobodna!Svaki petak imam 6 časova praktične nastave,pa nemam oko čega da se brinem da moram odgovarati.Već dvije sedmice radimo na nekoj maketi koja bi trebala biti izložena u gradskom muzeju.Uglavnom,ona treba da predstavlja jedno rudarsko naselje.Zašto baš to pravimo,vjerovatno većina vas ne zna da idem u rudarsku tehničku školu,pa je to razlog zbog kog pravimo maketu rudnike i transporta uglja lokomotivom.
Tu sam ja u radionici koja je puna prašine,pa su moje patike i hlače pravi dokaz toga.



Nebo ove sedmice je bilo divno,svako jutro sam se rado budila,da bih uživala u izlascima sunca.Ja sam ogromni zaljubljenik u nebo,zvijezde i praktično sve što ima veze sa prirodom.Ti mali trenuci me učine jako sretnom i upotpune mi dan.





Prethodnih nekoliko sedmica nisam imala mobitel,pa sam ove sedmice dobila i novi. U pitanju je LG X Cam.Iskreno jako mi se dopada i odličan je!



Imam užasno dosadan život,znam,ali ipak sam odlučila da vam bar malo prikažem kako izgleda jedna moja sedmica.


Hvala na čitanju!
Lots of love.
                                       Minnah💕

44 comments:

  1. Baš mi je žao zbog jedinice ali popravit ćeš to sigurno. Maketa je odlična, kao i fotografije neba. Sve u svemu, veoma zanimljiv post <3

    El's Notes

    ReplyDelete
  2. Divan post, moja sedmica se nije znatno razlikovala od tvoje, pogotovo kada je u pitanju famozni 14. februar koji se apsolutno ni po čemu nije razlikovao od ostalih dana :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi širimo ljubav drugim danima haha :)

      Delete
  3. Baš mi je žao zbog keca iz matematike, i saosećam sa tobom jer ja uvek "zabodem" keca ili dvojku iz hemije. Slike neba su prelepe *.*
    Zanimljiva nedelja, draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 je iz matematike,a 1 je iz mašina.Vidiš ovo mi je opomena da ispravim tekst,haha.Hvala:)

      Delete
  4. Heh, draga Minna, post je jako tužno započet :(. Nadam da ćeš idući čas ovu 1cu zamijeniti nekom 5com i zaključiti taj predmet zavidnom ocjenom. Što se tiče matematike sve pohvale i samo naprijed. Dopadaju mi se ovi radionički radovi. Nadam se da vam je uzbudljivo izrađivati ih, jer mi smo imali užano dosadnu profesoricu tako da nam je i taj projekat znala upropastiti i pretvoriti svako zadovoljstvo u nezadovoljstvo.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam,potrudit ću se.Ja imam jako ambicioznu,krativnu profesoricu koja je puna ideja,pa nam nikad nije dosadno.Žao mi je što je tvoja bila suprotnost od moje.Hvala na divnom komentaru!:)

      Delete
  5. Nadam se da ces popraviti taj predmet. Drzim ti palceve.
    Ako zelis poseti moj blog ; http://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Jako lepo napisano, draga. Nadam se da ćeš popraviti 1, a koliko vidim u komentaru iznad popravila si je. Život ti nije dosadan, ne brini ima podosadnijih života od tvog.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ReplyDelete
  7. Maketa je jako ljepa. Jako mi se sviđaju takve stvarcice. Uživala sam citajući ovaj post te gledajući ove slikice:*

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,sigurna sam da će biti puno bolja kad je završimo:*

      Delete
  8. Rudarska škola? Baš zanimljivo. :)
    Super fotografije.
    Kathy's delight / Instagram

    ReplyDelete
  9. Prvi put sam na tvom blogu, baš je lijep!
    Sviđa mi se, samo tako nastavi :D

    http://catherinehere.blogspot.hr

    ReplyDelete
  10. Such beautiful shots....
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/02/overcoat-and-sneakers.html

    Just followed ur blog, hope u will follow back too !!!

    have a nice day..
    xx, Kanchan

    ReplyDelete
  11. Iskreno, žao mi je zbog te jednice, ali vjerujem da ćeš ti to ispraviti. Fotografije mi se dopadaju. Divan post:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. Baš mi je žao zbog jedinice, ispravićeš ti to. Jako zanimljiv post, vjeruj mi moj život je mnogo dosadniji haha. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Super fotke, draga! Mnogo mi se dopada maketa, sigurna sam da još bolje izgleda uživo! :)
    PS: Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti. xx

    The Fashion Spell | Giveaway

    ReplyDelete
  14. Bas sam uzivala u postu, sjajne slike i tekst :-) <3

    POSETITE MOJ BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/02/all-mustard.html

    ReplyDelete
  15. Diivan post,jako lijepo napisano a slike su odlicne...Ovakva vrsta posta mi je poprilicno zanimljiva,a ove dvije slike zalaska sunca....Prelijepe!
    Ako mozes klikni na linkove koji se nalaze u mom zadnjem postu--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/02/me-sarcastic-never-outfit-dresslily.html

    ReplyDelete
  16. super :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  17. Imam isti problem kao ti.Tacnije ucim biologiju vec cjeli mjesec i znam sve odlicno,ali nastavnica je polovini razreda (krajem januara kada nisam znala ove lekcije) upisala jedna u svesku i rekla da ako stigne do kraja februara da nas ispita nece nam upisati te jedinice,a evo vec je 23 ona nije ispitala ni pola.
    Uglvnm post mi se dopao,i slike neba su toooop!

    Ako zelis pogledaj moj novi post: http://olivanda.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ti neće upisati tu 1.Puno sreće!Hvala ti:)

      Delete
  18. Odličan post, ja sam dobila 1 iz srpskog. A nakon toga popravila na 4-. Nadam se da ćeš i ti popraviti i imati sve 5-ice na kraju šk. godine.♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Tijanice,drago mi je zbog tebe💕

      Delete
  19. Ako sam nesto naucila nakon sto sam zavrsila skolu je da se ne treba puno sekirati oko ocjena, one nece presuditi tvoj uspjeh u zivotu, ali znamo svi kako su one roditeljima najvise bitne pa ti zelim i dalje puno uspjeha i bez jedinica :D a za valentinovo i decke ce jos biti vremena ;) slikice su ti super :* :*
    Pusa od Maje s beseenbepopular.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se,nemam toliko stroge roditelje.Mama mi uvijek kaže da učim,ali da ne moram biti najbolja u odjeljenju,nego da imam vremena raditi i ostale stvari koje volim.Hvala na divnom komentaru draga Majo!💕

      Delete