Saturday, May 6, 2017

Hello again!

Pozdrav ekipa!
Kako ste mi Vi?



Nije me bilo mjesecima, ali doslovno.Dobro možda malo pretjerujem, ali nisam Vam ništa pisala preko mjesec dana.Tu i tamo sam Vam komentarisala neki post, ali ne brinite,svaki sam bar pročitala!

Gdje sam bila?
Neću sad tu nešto da pišem da nisam imala vremena i ostale isprike. Imala sam ja vremena,ne nešto mnogo, ali dovoljno da napišem post,ali zašto nisam?
Jednostavno nisam imala želju za pisanjem, a nisam htjela da nešto "smrljam" samo kako bih nešto objavila.
Tačnije, ja blog ne smatram obavezom, nego mjestom puno divnih ljudi koje dijele isti interes, ljubav i mišljenje kao ja.

Ovo sve mi je jako nedostajalo,ali nadam se da se to u budućnosti neće ponoviti i da ću imati inspiracije da pišem što više, jer je to nešto što me zaista ispunjava. Kada pročitam vaše komentare na svojim postovima, osjećam se divno.Ne mogu dovoljno da Vam se zahvalim kad znam da je neko izdvojio svoje vrijeme kako bi pročitao nešto što sam ja napisala, te uz to ga komentarisao divnim riječima.

Moj blog je već sad mala skupina koja broji 120 članova.Kada sam započela blog nisam uopće slutila da bih za ovako kratko vrijeme mogla da imam toliko dvnih ljudi koji me prate i hvala vam puno na tome.

Moram vam reći još jednu "bitnu" stvar iz mog života! Sjećate se kad sam vam se žalila da sam dobila 1 iz jednog predmeta? Vjerovatno ne, ali uglavnom sam to uspjela popraviti na 5, ni sam ne znajući kako, but I did it!

To je to što se tiće ovog posta.Samo sam Vas htjela obavjestiti da sam živa i da ću se potruditi da postavljam najmanje jedan post sedmično.



Hvala na čitanju!
Lots of love,
Minnah 💖


26 comments:

  1. You look lovely ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Drago mi je da si se vratila *-*
    Novi post ->This Is My Life

    ReplyDelete
  3. Dobrodosla nazad :) Zapratila sam te :) ako hoces zaprati i ti mene <3
    Ako ti nije tesko pogledaj moj novi post i klikni na linkove ispod slika :D hvala puno <3
    http://lepojkicaimama.blogspot.rs/2017/05/moja-romwe-wish-lista.html

    ReplyDelete
  4. Dobrodosla nazad draga! Drago mi je sto si opet uspjela da nadjes vremena za svoj blog!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  5. Bas mi je drago da si se vratila. Znam tocno o cemu pricas, ja takodjer nekad nisam od volje za pisanje. Mislim da je uvijek bolje preskociti s objavom nego izbaciti nesto nekvalitetno i nezanimljivo samo kako bi bila redovna.
    Novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,drago mi je ćuti da nisam jedina hah :)

      Delete
  6. Poštujem to što nisi htjela izbaciti bilo kakav post, samo kako bi on izašao, ili kao što si rekla ''smrljati nešto'', i ja se time vodim, bolje jedan kvalitetan post, nego gomilu nekvalitetnih :D nadam se da ćeš sad biti češća ;)

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  7. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    ReplyDelete
  8. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: BOSNIA & HERZEGOVINA
    With the number: 77
    We hope you will make our site known to friends,
    Invite your friends by offering them the "dIrectory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Do not forget to follow our blog. thank you
    Have a great day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who are reading this text just register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Bosnia%20and%20Herzegovina______77%20%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "dIrectory award" for your blog! With compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you a diploma for your site
    http://nsm07.casimages.com/img/2017/05/01//17050105495618874515013909.png

    Invite your friends to join us! Thank you
    Here is the link from our community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    ReplyDelete
  9. Super je da si se ponovo vratila, i slažem se da ne treba pisati nešto samo da bi objavila post, jednostavno čekaš inspiraciju i daš sve od sebe da podijeliš ono najbolje xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Samo opušteno nisam ni ja bila prošle godine uopće redovita, onda sam ove godine zapela i odlučila biti redovita i sad pišem svakih pet dana. Jednostavno trebaš naći neki ritam i prilagoditi se sama sebi i raditi onako kako ti paše. Vjerujem ja da ćeš uspjeti. :)
    Ako hoćeš baci pogled imam novi post
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Iako, malo kasnim :D, drago mi je da si nam se vratila i dobro došla nazad. Uz to drago mi je da si uspjela popraviti tu 1 :D.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete