PROM I My experience

May 10, 2017

Gdje ste ekipaaa?
Rekla sam da ću se potruditi biti redovnija,nisam li?
Pa evo, to pokušavam i biti.



Ono o čemu sam Vam danas odlučila pisati jeste matura, tačnije mala matura. Ne bih se upuštala o pisanju savjeta za veliku maturu jer je još nisam prošla sam, ali već iduće godine, ako budem živa i zdrava i ako ovaj blog bude u funkciji, možete očekivati i moje iskustvo sa velikom maturom.
Pa da krenemo.

Kada se pomene matura, svim djevojčicama se stvori slika princeze i raznih šarenih haljina. Za djevojčice to je dan  kad se po prvi put mogu obući u šarene haljinice, napraviti divne frizure i posjetiti profesionalne kozmetičare.

Moja priča se desila 2014. Ako se sjećate u tom periodu su bile one ogromne poplave, kada je nažalost mnogo ljudi ostalo bez krova and glavom i tad je dosta maturanata odlučilo novac koji bi potrošili na odjeću za maturu, poklonili u dobrotvorne svrhe.

U maju smo također trebali ići i na maturalnu ekskurziju, ali upravo zbog poplava, ostali smo uskraćeni tog iskustva. Nakon toga i naša matura je bila u pitanju, da li će uopće biti održana.
Ali,na svu sreću, održala se.

Za maturu svake godine se iznajmljuje salon, gdje će se matura održati, a to je često veoma skupo.Srećom, živim u gradu sa dosta velikih preduzeća koji su nam donirali određenu sumu novca, a mi ostalo sakupili praveći "Matinee" ili kako se već zove, nikad neću znati. Tu bi plesali, zabavili se, prodavali ulaznice, kolače i sokove i na taj naćin zaradili ostatak.

Na maturi sam se doista super provela.Dobila sam diplomu za odličan uspjeh od 1 do 9 razreda i divno sam se osjećala jer je neko taj moj trud nagradio.
Muzika tu noć je bila odlična,baš ono što se tad slušalo,ali bilo je i nekih malo starijih pjesama tako da su svi bili zadovoljni. 

Dobro sve to,a sad se sigurno svi pitate: "Dobro sve to, ali šta si ti obukla?"

Ja sam uvijek željela neku haljinu koja je u struku uska,a onda da se dolje širi i uspjela sam je pronaći. Moja haljina je bila neka mint, tirkizna boja koja je tad bila u trendu i na mojoj maturi je još bar 5 djevojčica imalo istu boju haljine.

Oko cipela se nikad nisam premišljla,znala sam da ću nositi baletanke i to je to. U obzir nisu dolazile nikakve štikle, jer ih nikad nisam nosila, a ne bih da mi prvo iskustvo u štiklama bude matura,pa da se razbijem i osramotim do kraja života,haha.

Frizuru sam pronašla na internetu i jako mi se dopala pa mi je divna teta napravila identičnu.
O make-upu ne želim da pišem, jer je bio ogromna katastrofa, sa ful zelenom sjenom i previše rumenila.






To je neko moje iskustvo sa maturom, a za neki idući post ću Vam pisati o nekim mojim prijedlozima šta možete obući, kakvu frizuru napraviti i kako se našminkati.

Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah💖

You Might Also Like

38 komentari

  1. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    ReplyDelete
  2. Super post! Tvoja haljina je bila prelepa!

    ReplyDelete
  3. nice dress... i miss my prom way back in highschool days.

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  4. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    ReplyDelete
  5. Divan post, biće jako koristan djevojčicama kojima je ove godine matura. Btw vidim da je haljina koju si imala na maturi slična mojoj, samo je moja bila crno-bijela :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  6. Haljinica ima divnu boju, frizura mi se također sviđa! :) ♥

    Chanceuse

    ReplyDelete
  7. Lovely blog! :) Kisses from Poland!
    Would you like to follow each other? Let me know on my blog and I follow you back! :)
    kreconowlosaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Predivan post! Dopada mi se jako tvoja haljinica, kao i sama njena boja. I ja volim ovakav model haljina.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  9. Jooooj otkad nisam bila na ovom blogu, novi dizajn je preeee *-*! ♥ Haljina mi super izgleda, voljela bih da si stavila još sličica. ♥

    Aminique

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Amina. Stavila bih ja još, ali rijetko ima koja slika da sam sama,jer imam ogromnu obitelj pa je na većini slika neko sa mnom,hahahaa :) <3

      Delete
  10. I'm following you hope u follow me back :)
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    ReplyDelete

Follow me