SERIES I Favourites



Pozdrav najdražoj ekipi.

Kako preživljavate ove promjenjive dane maja?  Čas je predivno vrijeme, sunce, a već idući kiša lije kao iz kabla. Meni nekad to zna da godi, a nekada me baš umije iritirati. Ja jako volim ljeto pa samim tim preferiram toplije dane obasjane suncem.
Uglavnom, nije tema današnjeg posta da li ja volim ljeto, nego nešto posve drugo.

Svi mi volimo serije, zar ne? Sate i sate provedemo gledajući serije, a onda shvatimo da imamo hrpu ispitivanja i kontrolnih, pa onda seriju moramo gledati sa stresom, haha.
Svi znamo onaj osjećaj kad želimo gledati seriju, ali više nemamo inspiracije šta da gledamo, jer budimo iskreni, odgledali smo sve što se odgledati moglo.

Za danas sam pripremila neke moje omiljene serije, neke ste vjerovatno pogledali, a one koje niste, preporuke!

THE VAMPIRE DIARIES



Sigurno je svako od vas pogledao bar jednu epizodu ove serije. Sjećam se još 2011. kad sam počela da je gledam, a onda sam na prestala do neke 2014. dok nisam bila dovoljno zrela za pojedine scene, svi znamo na šta mislim.Serija se završila u martu ove godine i baš mi nedostaje.
Serija ima 8 sezona, tako da imate mnogo toga za pogledati.

Serija govori o djevojci Eleni Gilbert, koja je izgubila roditelje u saobraćajnoj nesreći, a ona biva spašena od strane nepoznatog dečka.
Počinje školska godina, a u njihovu školu dolazi novi misteriozni dečko Stefan Salvatore. Sve u vezi njega je čudno što je Elenu privlačilo. U gradu se pojavljuje i Stefanov brat Damon i tu počinje ljubavni trougao. Elena ubrzo saznaje da su oni vampiri i upliće se u svijet pun tame, boli i misterije.

Zaista sve preporuke za ovu seriju, ali nadam se da bar imate 13 godina ukoliko se upustite u gledanje, jer ima različitih scena koje baš i nisu primjerene mlađim generacijama. 

13 REASONS WHY


Ovo je serija koju definitvino svako mora pogledati. Sigurno ste svi čuli za nju, a na svakog ko je pogledao ostavila je ogroman utisak. Ja sam ovu seriju pregledala za 3-4 dana i kad je završila prva sezona, ostalo je toliko neodgovorenih pitanja, da jedva čekam novu sezonu.

Priča govori o sedamnaestogodišnjoj djevojci Hanni Baker koja je počinila samoubojstvo. Prije neko što se ubila, snimila je na kasete 13 razloga zašto je to učinila. Na svakoj kaseti se nalazi jedna osoba i svi koji su na tim kasetama ih moraju preslušati i proslijediti narednom razlogu, odnosno osobi.
Na jednoj kaseti se nalazi i Hannina ljubav, Clay koji ovo sve teško preživljava.
Sve je počelo kada je Justin, dečko sa kojim je otišla na dejt, svima u školi poslao njenu sliku i tako je osramoti.

Preporučujem vam da pogledate, a ako se iko od vas osjeća kao Hannah, slobodno se javite meni ili bilo kome i s njim popričajte o tome. Uvijek se lakše izdajati nekome koga ne poznajete neko nekome najbližem. Ova serija je na mene dosta,dosta utjecala i mogu slobodno reći da mi je promjenila pogled na svijet.

RIVERDALE


Ovo je također još jedna novija serija, čija se prva sezona završila prije nekoliko dana. Ovo je neka mješavina drame, romanse, prijateljstva i misterije.

Na početku serije upoznajemo se sa dvoje blizanaca Jason i Cheryl Blossom.Oni se jednog jutra upute na obližnju rijeku, gdje se Jason navodno utapa,a poslije se saznaje da je on ustvari ubijen.
Kroz priču pratimo i Archie, koji je dečko sa snovima da postane uspješni muzičar. Betty, njegovu prvu susjedu koja je i zaljubljena u njega. Veronica, nova djevojka čiji je otac u zatvoru zbog kriminala, te Jugheada, dečka sa teškom prošlosti, a on je ujedno i narator serije.

Super serija u čijem je središtu misterija, a opet nam pokazuje vrijednost prijateljstva i porodice.
Tople preporuke.

QUANTICO




Ova serija vas natjera da se osjećate kao pravi agent i da tražite dokaze.

Kroz seriju pratimo Alex Parrish, mladu agenticu koja pohađa FBI Akademiju,Nakon što završi obuku i postaje agent, biva okrivljena za veliki teroristički napadan na Grand Central Terminal. Ona se baca u bijeg i bježeći pokušava svima dokazati svoju nevinost i kroz to biva spremna uraditi dosta stvari.
Na kraju se ispostavlja da je osoba koja je kriva za teroristički napad, ustvari jedna osoba unutar  FBI.
Pored sve misterije u seriji se prepliću i romansa kao i prijateljstvo.

Ono što je čudno kod ove serije jeste redosljed prikazivanja. On je retrospektivan, u jednom trenutku smo na Akademiji na vježbama, a već u drugom ona je u bijegu i dokazuje svoju nevinost.
Ako volite ovakve, malo krimi serije, zaista ogromna preporuka.



To su neke od mojih trenutnih favorita, a svakako ću vam pisati još ovakvih postova ćim pregledam neke nove serije, koje mi se budu dopale.

Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah💗


46 comments:

  1. Interesting post https://bysinkj.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cool series. Haven't seen any of these, but I have heard some great things about them.

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  3. Zanimljiv post, vecinu swrija sam gledala,ali, ima i onih koje nisam, sad znam sta cu raditi danas! ❤❤


    https://aandymm.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Prve dvije serije sam pogledala i jako ih volim, a za druge dvije nisam čula, ali mi se čine zanimljivim. Odličan post i izbor serija :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj ako želiš, tople preporuke. Hvala ti <3

      Delete
  6. Super su predlozi, kada budem imala vremena zapocecu neku :-)
    Ja vam preporucujem sledece serije : Lucifer, Vikings i Game of Thrones npr.
    Odlican post ! <3

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na prijedlozima,budem pogledala :) ❤

      Delete
  7. Odlični prijedlozi! Prve dvije serije gledam i obožavam ih, dok sam za druge dvije samo čula. Imaš divan blog, baš mi se dopada tvoj način pisanja. ♥

    www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. I ja takodje obozavam serije :) Nisam jos pogledala 13 reasons, ali sledeca mi je spisku :) Cim zavrsim dextera :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno pogledaj, sigurna sam da će ostaviti neki dojam! :)

      Delete
  9. I ja obozavam serije, kao i ti :D nisam gledala ni jednu od ovih ali deluju zanimljivo <3
    Lepojkica i mama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je, nadam se da ćeš neku pogledati. :)❤

      Delete
  10. Zasad sam gledala kao i većina TVD i 13 Reasons Why, a Riverdale mi se čini zanimljivom serijom. :)


    Le Sagittaire

    ReplyDelete
  11. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    ReplyDelete
  12. Great post !!

    -
    http://bedeutungsvolle-momente.blogspot.de/

    ReplyDelete
  13. I love Riverdale! I watched it all within like three days haha.

    x,
    Chanel | Je M'appelle Chanel

    ReplyDelete
  14. I love 13 reason why!
    Best series of 2017 !
    I follow your blog go to me if you want.
    Have a nice day!

    http://puffpuffgirl1039.blogspot.it/

    ReplyDelete
  15. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-ook.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Odlican post :)) Jako zanimljiv izbor.. Obozavam seriju The Vampire Diaries... Ova poslednja mi deluje jako dobro, tako da cu je pogledati.. Ko voli tako neke misterije i slicno dobra je i serija Scream Queen... i Pretty little liars.. :)) <3

    Novi post na mom blogu, ako zelis zaprati uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu :))

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledala sam i Scream Queens, prva mi je sezona bila top, dok druga i nije što iskreno. Hvalaa <3

      Delete
  17. Vecinu serija sam gledala, a ove koje nisam rado cu pogledati na tvoju preporuku. Zapratila sam te, imas divan blog. Pogledaj moj ako zelis :*

    limitededitionlady.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Čula sam za prve dve serije, a za ove druge dve nisam znala. Pogledala sam nekoliko epizoda TVD-a i meni se ta serija nije svidela zato što ne volim vampire, ali mislim da je ona odlična za one koji vole vampire i takve stvari. Što se tiče serije 13 reasons why, čula sam dosta pohvala za nju i već dugo vremena ona kruži internetom, tako možda je nekad i pogledam. Ja više volim serije koje su humorističke i one smešne turske serije. Ali ipak svako ima svoj ukus.

    Ako želiš možeš pogledati moj blog, nova sam:

    www.mayasadventures0606.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, svima se nama sviđa nešto različito! :)

      Delete
  19. Pregledala sam TVD i zao mi je sto je gotova alli u isti vrijeme i drago :D ove ostale nisam...ali imam namjeru kada zavrsim ove koje trenutno gledam... ja bih ti preporucila Pretty Little Liars...ako nisi gledala :D
    Cherry blossom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledala sam prve dvije sezone, a meni se lično nije nešto dopala. Budem joj dala šansu na ljeto! :)

      Delete
  20. Skoro sam završio 13 reasons why, serija je savršena :)


    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ReplyDelete
  21. Odlican post,jako mi se dopada tvoj blog! :)
    Nova sam na bloggeru i zapratila sam se,poseti i ti moj blog ako zelis ♡ Dotted with hearts

    ReplyDelete

Powered by Blogger.