ZAFUL | Wishlist

May 24, 2017



Pozdrav dragi ljudi.
Kako ste vi? Već nam je srijeda, još dva dana i vikend je pred nama.
Mene iduće sedmice čeka dosta pismenih i usmenih odgovaranja,tako da nemam nešto vremena da Vam puno pišem.Ipak, mogu reći da sam zadovoljna  mojom trenutnom aktivnošću obzirom da je kraj školske godine na pomolu.
Ponovo moram izraziti da ne mogu vjerovati kako mi je ostala još jedna godina srednje škole. U jednu ruku se radujem, a opet panika me hvata kad shvatim da ću se iduće godine, u ovo doba, pripremati za fakultet.

Ono što sam za danas pripremila jeste moja prva wishlista. Iskrena da budem, ja nemam pojma kako ovo funkcioniše, ali hajde da zajedno probamo.

SHORT SLEEVE RUFFLE HEM T-SHIRT 

Prva je ova majica. Imam jednu sličnu u rozoj boji iz Zare, ali i ova mi super izgleda i smatram da se može kombinovati uz dosta stvari!

GOLD CROSSBAR CAT EYE MIRRORED SUNGLASSES


Sljedeće jesu ove naočale. Sigurna sam da ste ih već svi vidjeli. Ja sam oduševljena njima, divno izgledaju. Nisu skupe,a opet izgledaju elegantno i otmjeno.

LETTER BASEBALL CAP





U posljednje vrijeme apsolutno svi nose kačkete, a kako nam stiže ljeto, sigurno će dobro poslužiti. Ovaj je jednostavan, a opet ga sam natpis čini posebnim.

SLEEVELESS STRIPED BOWKNOT DRESS


Za kraj ova preslatka haljinica. Ove boje me jako podsjećaju na ljeto, a ja ljeto mnoogo volim. 

TOP                  --> CLICK
  SUNGLASSES  --> CLICK
     BASEBALL HAT --> CLICK
DRESS            -->  CLICK


Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah💖

You Might Also Like

30 komentari

  1. Super je lista, sviđa mi se sve, osim one prve majice. Te naočale su mi stigle prije par dana, divne su. *-*

    Aminique

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja mama bi za ovu majicu rekla da je vreća, kao i za većinu majica iz mog ormara,haha. Hvala Amina ❤

      Delete
  2. Great choice :) Ruffle t-shirt and glasses look cool :)

    ReplyDelete
  3. Naočare su jako lepe, imaju predivan oblik i mnogo mi se sviđaju.

    Blog tips #4 - Kako započeti blog | laAdda​​

    ReplyDelete
  4. Haljina je predivna, nekako je u mom stilu, i boja je prava ljetnja xo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Da, baš podsjeća na ljeto! :)

    ReplyDelete
  6. Dopadaju mi se stvari, a pogotovo naočare. Super post. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. I have the glasses and the cap :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Obožavam zaful a ove stvari izgledaju fantasticno!
    Sjajna selekcija, jako mi se dopada tvoj izbor.

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  9. Hi dear, I'm following your nice blog. Can you follow mine? Thanks😊
    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  10. Love your choices!

    Would you like to support each other by following? Let me know :) xx

    ReplyDelete
  11. Odlicna wishlista! Najvise mi se svidela haljinica :)

    ReplyDelete
  12. Odlična wishlista! Najviše mi se dopada haljinica, definitivno. Zaful je stvarno odličan sajt. Inače, imam ovakve naočare i predobre su! *-*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjela sam da su svi zadovoljni naočalama, hvala ti :)

      Delete
  13. Što se mene tiče lista je odlična i sve mi se dopalo, naročito plava haljinica.
    Magični svet lepote

    ReplyDelete
  14. I love the store and your choices are beautiful.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Follow me