Saturday, June 17, 2017

30 SONGS | CHALLENGE


Pozdrav dragi ljuuudi!
Ja ne mogu vjerovati da je već polovina juna, a ja još nisam završila školu, završavam je u ponedjeljak, 19. napokon. Uspjela sam preživjet finalne ispite i trebala bih završiti treći razred odličnim uspjehom.
Ljeto  je tu i želim Vam svima da ga provedete onako kako Vama to najbolje odgovara!
Za danas sam pripremila neki song challenge. Nadam se da će Vam se dopasti i da će neko od Vas također ovo uraditi! :)

1. Pjesma sa bojom u nazivu


2.Pjesma sa brojem u nazivu


3.Pjesma koja te podsjeća na ljeto



4.Pjesma koja te podsjeća na nekoga koga bi radije zaboravio


5.Pjesma koja treba da se pušta glasno


6.Pjesma koja te tjera da plešeš


7.Pjesma za vožnju


8.Pjesma o drogi ili alkoholu


9.Pjesma koja te čini sretnom


10.Pjesma koja te čini tužnim


11.Pjesma koja ti nikad ne dosadi


12.Pjesma iz djetinjstva


13.Pjesma iz '70.


14.Pjesma koju bi voljela ćuti na vjenčanju


15.Cover koji ti se dopada


16.Tvoj omiljeni klasik


17.Omiljeni duet


18.Pjesma iz godine kad si rođena

19.Pjesma koja te natjera na razmišljanje o životu


20.Pjesma koja ima veliko značenje za tebe


21.Pjesma sa imenom u nazivu


22.Pjesma koja te pokreće


23.Pjesma koju svi trebaju slušati


24.Pjesma omiljene grupe


25.Pjesma preminulog umjetnika


26.Pjesma zbog koje se želiš zaljubiti


27.Pjesma koja ti slama srce


28.Pjesma umjetnika čiji glas voliš


29.Pjesma koje se sjećaš iz djetinjstva


30.Pjesma koja te podsjeća na tebe


Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah💖

32 comments:

  1. Predivan post, draga. Znam većinu pesama, a challenge je savršen.

    Kiss, marry, kill + Room decoration with Banggood | laAdda​​​

    ReplyDelete
  2. Odlican post draga. Vecinu njih rado slusam <3
    Pratim te, uzvrati ukoliko zelis :)
    Poseti moj blog, novi post je na blogu <3

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    Ukoliko ti se dopadne, ostavi komentar jer mi vasa aktivnost jako znaci, motivise me da nastavim dalje! <3

    ReplyDelete
  3. Odlična ideja za post, bravo za istu! Većinu pesama slušam vrlo često.
    Čestitam ti na odličnom uspehu unapred i želim ti da divno provedeš leto.
    Magicni svet lepote

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Marija na divnim željama i ti također! :)

      Delete
  4. Odlična ideja! Čula sam za neke nove pjesme i svakako ću ih poslušati. Hvala! ;)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Marija, nadam se da će ti se dopasti! :)

      Delete
  5. Odličan post! Čula sam ove pesme i predivne su, za neke stavke smo isto razmišljale. ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Odličan i nako zanimljiv post!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  7. i love colors by halsey! awesome challenge! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's an amazing song! Thank you! :)

      Delete
  8. Great post!

    xoxo,
    Inês
    http://www.indiglitz.pt

    ReplyDelete
  9. Divan post :)) I mene isto od In Viva pesma koju si navela podseca na more i obozavam da je slucam u letnjim danima :))

    Novi post :)
    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Thank you for some song recommendations
    http://imyimyimy.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  11. Odličan post! Za neke pesme sam znala, a za neke nisam. Hvala na preporuci! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, nadam se da će ti se dopasti! :)

      Delete
  12. Great post! Love it ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wow, wondeful post, love it! ♥
    I would be very grateful for clicking the links in this post :) Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    ReplyDelete
  14. Viđala sam ovaj challange i oram priznati da mi je odličn, također mislim da bi ga bilo dobro uraditi kada želimo da nam što prije prođe 30 dana, pa svaki dan slušati neku pjesmu. Sve u svemu odličan koncept, mislim da ću i sama uraditi ovo :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voljela bih vidjeti tvoje izbore! :)

      Delete