HAUL | Rosegal

June 26, 2017

Pozdrav ljudi!
Prvo želim da čestitam Bajram svim ljudima koji ga obilježavaju, Bajram Šerif Mubarek Olsun!
Nadam se da ste ga proveli u miru i blagostanju sa svojim najmilijma. 

Danas ću vam pokazati stvari koje sam poručila sa sajta Rosegal.
Ovo je moja prva suradnja i ja sam prezadovoljna. 
Paket mi je stigao za neki 15 dana, relativno jako brzo, obzirom na udaljenost.
Sve je stiglo lijepo upakovano i nije bilo nikakvih oštećenja.
Nisam niša plaćala, ni poštarinu, a ni carinu.

Prva stvar koju sam porućila jeste ova roza haljinica. Iskreno, nisam očekivala da će biti ovako kvalitetna, oduševljena sam!Materijal je odličan, a haljina ima i postavu, tako da nije providna.
Ja sam poručila S broj jer mi on inače odgovara i haljina mi nije mala, zapravo super mi odgovara.
Nju sam nosila i za Bajram i mnogima se dopala.

DRESS ----> HERE 






Također sam poručila i ovaj preslatki lančić. Ja jako volim ovako jednostavne stvari. Ima ga u više boja, ali meni je plava omiljena, tako da sam poručila plavu. Preslatka je! 


PURPLE MAXI DRESS

Na njihovom sajtu možete pronaći i predivne ljetne haljine u ljubičastim tonovima.Pogledajte ih na linku iznad! :)

Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah💖


You Might Also Like

46 komentari

  1. Predivne stvari! Haljina je prelijepa, kao i lančić <3

    moonstears

    ReplyDelete
  2. Divna haljina, boja mi se mnogo sviđa. :D


    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. The dress is gorgeous ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Divne stvarčice si poručila draga! Rosegal je zaista fantastičan sajt. Takođe sarađujem sa njima i zaista sam prezadovoljna!

    Milica's diary

    ReplyDelete
  5. Preslatka si! Haljina je kao stvorena za tebe, boja je nekako prelijepa. Odlično ti stoji ♥♥


    Laylva

    ReplyDelete
  6. Haljina je prelepa! Predivno ti stoji :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Predivna haljina, a lančić mi se jako sviđa! Naravno, ti si najljepša. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete

  8. Divan post mila, slike su prelepe ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Pre svega, i ja tebi čestitam Bajram (jer ga i ja slavim), Bajram Šerif Mubarek Olsun. Inače, haljinica je preslatka, i sigurna sam da si dobijala mnogo komplimenta za Bajram. I lančić je jako lep, međutim haljina je mnogo dobra.

    Moje mišljenje o onlajn kupovini | laAdda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah Razi Olsun draga Šehada. Hvala ti puno! 💕

      Delete
  10. Woow! Zaista sam iznenađena ovom haljinom, predivna je i predobro ti stoji ^^
    This is my life

    ReplyDelete
  11. Wauu, stvari su prelijepe. Pogotovo mi se dopada ovaj kraljevsko plavi lančić 😍.

    Divan post! Ako možeš, uzvrati mi praćenje. ♡

    ReplyDelete
  12. Divna haljina,svidja mi se, i divno ti stoji! 😍😍

    ReplyDelete
  13. nice style. i like your pink dress...

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    ReplyDelete
  14. Haljina je predivna. Nježna, lepršava i odlično ti stoji.

    Samo perje

    ReplyDelete
  15. Jooj preslatka je ova haljina i ova boja se sad baš nosi, samo bih ti uz nju preporučila bijela sandale ili cipelice

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  16. Baš je slatka haljinica,super post!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  17. Izvrsna. Haljina je tako lijepa. Vrlo je odijelo za tebe.

    ReplyDelete

Follow me