QUOTES | Part of me

June 20, 2017



Pozdrav ljudi. Kako provodite prve dane ljetnog raspusta?
Meni je TOP.

Za danas sam pripremila neke citate koje sam ja pisala tokom godina i jako se čudno osjećam, jer je ovo nešto u čemu iznosim neke dijelove sebe koje rijetko ko poznaje.Također su i ove fotografije moje, tako da je ovaj post totalno moje "umjetnine", haha. Iskreno citati jesu malo cliche, ali bilo mi je 15-16 godina haha. Nadam se da će Vam se neki dopasti! :)

" Ona je uspjela po prvi put u njemu probuditi taj osjećaj, svima nama, bar većini, poznat. Uspjela je natjerati to srce da nešto osjeća, jer na kraju, ona je bila ta koja ga je i slomila."



" Ponekad se zapitam da li nekada pomisliš gdje sam, s kim sam ili bar, na trenutak se sjetiš mene, mog lika. No, odgovor i sama znam. Čak i da me se ponekad sjetiš, to se ne može mjeriti sa svim noćima koje sam budna provela misleći na tebe, sa svakom zamislenosću na času i opomenama profesora, sa svakim osmjehom izazvanim samom pomisli na tebe i na te divne smeđe oči, u kojima kad ih pogledam, vidim cijeli svemir. Zar nije to malo tužno, da čitav svijet vidim u jednim, dubokim, smeđim očima."

"Svakog avgusta vratim se na isto mjesto. Probudi u meni dosta uspomena. Vidim sebe, kao osmogodišnjakinju kako trči pored plaže sa rukama punim kamenčića za dječakom nešto starijim od nje. Pogledam na drugu stranu, kad tamo na zelenoj klupi, kraj obale četrneostogodišnjakinja i dječak crne kose i dubokih smeđih očiju. Pogled mi skrene ka moru, vidim sebe. Ali, gdje je onaj dječak? Zašto ga nema više u tim slikama? Zašto ne pravi društvo  ovoj djevojčici kao prethodnih 10 godina? Nije je valjda zaboravio? Nije sigurno, samo još nije stigao. Doći će on uskoro, vidjećete! Ponovo ćemo dane provoditi kao prije. Upoznavati se iznova kao i svake godine, iako je nemoguće zaboraviti taj čarobni smijeh koji je uvijek isti i koji se nikada neće promjeniti!"



" Bilo nam je šesnaest, ali smo osjetili ljubav. Kako neko tako mlad može znati šta je ljubav? Možda nismo osjetili ljubav, ali sam osjetila ispunjenost kada je pored mene, utjehu kada mi je bila potrebna, podršku u svakom trenutku, sreću i nadu uvijek. Nije li to na kraju ono što i jeste bit ljubavi?"

"Pogledaj taj cvijet, koliko već godina ga posmatram kako se iznova rađa i umire. Iznova uljepšava moju baštu u proljeće i odlazi u jesen. Baš poput tebe, svako ljeto dođeš u moj život  i taj period učiniš posebnim. Onda dođe jesen i vrijeme za naš rastanak. Šta ako jednog dana taj cvijet ne bude cvjetao? Da li to znači da i tebe neće biti? Nadam se da ne, jer ljeto nije ljeto bez tebe!"


Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah♥

You Might Also Like

35 komentari

  1. Nice post! Congratulations, love it!
    Very nice also the pictures!

    xoxo Donatella
    ♡ www.discoveringtrend.blogspot.it

    ReplyDelete
  2. Citati su zaista predivni, kao i slike :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Zaista divni citati, najviše mi se dopada posljednji. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zaista divni citati, najviše mi se dopada posljednji. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Divan post mila, slike su prelepe ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Predivni citati! Nadam se da će biti još ovih postova, jer stvarno pišeš lijepe citate i mini prićice. .)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga Marija, i ja se nadam! :)

      Delete
  7. Predivan post, draga. Najviše mi se dopada prvi citat, ali je i zadnji citat mnogo lep. Inače, svi citati su prelepi i predivno napisani.

    Moviemania: The Notebook | laAdda

    ReplyDelete
  8. Wow! Tvoji citati su zaista... Ne znam, ne mogu opisati... Predivni, ali puno više od toga. Svaka čast!

    5 problema koje će samo ljubitelji serija razumjeti na: moonstears

    ReplyDelete
  9. Citati su predivni zaista... Nemam riječi :)
    messy hair and hot coffee

    ReplyDelete
  10. Predivni citati <3 i slike su bas lepe :)

    ReplyDelete
  11. Prvi citat ti je vrhunski. Nemam riječi. Ostavio me bez teksta. Svaka svaka svaka čast. I ostali citati su ti zakon, al prvi mi je i dalje top. Sjajan post!:)❤︎

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  12. Svi citati mi se mnogo dopadaju, divni su, kao i slike :)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. Odličan post, super ideja, nastavi s ovim :D

    Molim te, ako imaš vremena, da pogledaš moj novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/06/moje-prvo-erasmus-iskustvo-slovenija.html

    ReplyDelete
  14. Razmišljala sam kako da napišem što ljepši komentar koji bi bio dostojan ovih citata, ali mi nikako ne ide jer i nisam najvještija s riječima. Samo ću reći da sam oduševljena i nadam se da ćeš ubuduće pisati još sličnih postova! <3

    Le Sagittaire

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnom komentaru, draga Nina!💕

      Delete
  15. Wonderful post, love it!
    Could you click the links in this post? Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    ReplyDelete
  16. Kada sam procitala o cemu se radi u ovom postu odmah sam nastavila dalje jer sam znala da je jako zanimljivo. Citati su ti veeoma veoma dobro i jako mi se dopadaju. Moram reci da sam se u drugom najvise pronasla! <3

    http://olivanda.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  17. Dobra ideja za post! Citati mi se jako svidjaju,a slike jos vise.Samo tako nastavi,imas prelep blog.Hvala ti sto posecujes moj blog <3333 http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru! <3

      Delete

Follow me