Saturday, June 3, 2017

ROSEGAL | Wishlist



Pozdrav ekipaaa!
Kako ste mi Vi?
Još malo je ostalo do kraja školske godine, ostalo je još par kontrolnih i ja sam gotova za ovu školsku godinu i ljeto može da počne!
Želim Vam svima puuuuno sreće na završnim testovima i da izvućete što bolje ocjene!

Za danas sam pripremila jednu wishlistu sa sajta Rosegal. Oni zaista imaju divnih stvari počevši od odjeće, kupaćih kostima, make-up proizvoda pa sve do stvari za kuću.
Ja sam izdvojila neke stvarčice koje su meni preslatke, nadam se da će se i vama dopasti.


OFF SHOULDER FLOUNCE FLORAL BIKINI SET



Dolazi nam ljeto i potrebni su nam kupaći kostimi za dane koje ćemo provoditi pored bazena i na plaži, a ovaj je divan. Baš sa predivnim bojama podsjeća na ljeto!

 BEADING SKATER SHORT DRESS



Nisam neko ko često nosi haljine, to je većinom samo za neke specijalne prilike. Ova je onako pravo ženstvena, a opet jednostavna i može se nositi za razne prilike.




Kao što sam rekla na sajtu možete naći i stvari za kuću. Nedavno sam renovirala sobu, a ovi stikeri će se sigurno super uklopiti. Divna poruka!

SILVER FAUX TURQUOISE NECKLACE



Preslatka ogrlica, možete primjetiti da volim jednostavne stvari, pa mi je zbog toga ona TOP!
Super će se kombinirati!

ROPE WOVEN FAUX LEATHER BRACELET SET



Uvijek su mi se sviđale ovakve narukvice, za svaki dan!
Još jedan kupaći.Ovi su trenutno u trendu i baš mi se dopadaju! 

SWIMWEAR -----> CLICK
NECKLACE     ---> CLICK
BRACELET       --> CLICK
DRESS               ----> KLIK
 STICKER              ---> KLIK
BLACK BIKINI ---> CLICK


Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah💖

36 comments:

  1. wooow !! Ova roza haljina je prelepa! Bas po mom ukusu! evo sad cu da isklikcem :)

    ReplyDelete
  2. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    ReplyDelete
  3. Nice wishlist, dear))
    Have a lovely weekend!

    VeraBelBlog

    ReplyDelete
  4. Predivan post, draga. Haljina mi se mnogo sviđa, i boja i oblik i sve. Baš je u mom stilu. Dekoracija za zid je takođe divna, i sigurno bih je naručila. Još jednom, predivan post a Rosegal je stvarno divan sajt.

    Pregled maja | laAdda​​

    ReplyDelete
  5. Predivan post draga! Kupaći kostim mi je prelep, kao i ogrlica! :D

    Milica's diary

    ReplyDelete
  6. Beautiful floral bra!

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Kisses
    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete
  7. Divna wishlista! Jako mi se dopada kupaći kostim, gornji dio je uistinu presladak. Haljinica je također veoma simpatična, a narukvice koje si spomenula i sama već jako dugo tražim. Rosegal stvarno ima odlične stvari :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Love the bikini and the turquoise necklace. Lovely wishlist!

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  9. Predivan izbor. Kupaći je stvarno savršen. Idealan je za žurke na plažama :D.
    Želim ti puno sreće na preostalim testovima i da se, sa što boljim uspjehom, pozdraviš sa njima :D

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnim željama! :)

      Delete
  10. Roze haljina je predivna ^_^ Divne stvari si izabrala :))

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Super stvari si odradila, nisam ljubitelj nakita, ali ova ogrlica mi je apsolutno prekrasna. ♥ Divan ti je blog. ♥

    My Beauty Empire

    ReplyDelete
  12. Željno iščekujem novi post *_* update please!
    Ako želiš, pogledaj novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Imaš divan blog, postovi su interesantni, slike su fantastične, imaš novog pratioca :)

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Kristina na divnom komentaru! <3

      Delete
  14. Predivan izbor :)
    Blog ti je zaista sjajan,zapratila sam te,nadam se da ces uzvratiti :-*

    Novi post na blogu ♡
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/2017/06/high-red.html?m=1

    Kiss,Nerina

    ReplyDelete