Wednesday, July 5, 2017

BEACH OUTFITS | Rosegal

Pozdrav ekipaa.
Nadam se da se lijepo provodite ovo ljeto. Želim da vam dani budu ispunjeni suncem, kupanjem, sunčanjem i bez obaveza.
Ja u ljeto uživam koliko god mogu.
Svi znamo da je ljeto vrijeme kada dane provodimo pored mora i bazena. Kao sve djevojke i žene želimo izgledati odlično u svakom trenutku bez obzira gdje smo.

Zbog toga sam ja za danas pripremila nekoliko outfita za plažu i bazen.
Nadam se da će vam se dopasti.

Odjeća je sa sajta Rosegal, oni imaju ogroman izbor stvari od odjeće, obuće pa sve do stvarčica za kuću.

1. OUTFIT


BIKINI --> HERE
BEACH THROW --> HERE
COVER UP --> HERE
HAT --> HERE
SUNGLASSES --> HERE
BAG --> HERE

2. OUTFIT



BIKINI --> HERE
BAG --> HERE
COVER UP --> HERE
BEACH THROW --> HERE
SUNGLASSES --> HERE
HAT --> HERE


 Nadam se da su vam se dopali outfiti. Čujemo se uskoro!

Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah♥

17 comments:

  1. Ne mogu se odlučiti koji je outfit ljepši :). Mada malu prednost dajem šeširu u prvom outfitu.

    ReplyDelete
  2. Odusevljena sam. Jako mi se dopada tvoj izbor...

    https://style-ladies.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/watch?v=wshK9mDFdCc&t=27s

    ReplyDelete
  3. Super post! Outfiti su predivni, ne mogu birati koji je ljepši ^^
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  4. Baš su lijepa oba outfita,super post!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Jooj kako su samo ove stvari slatke 😍 pogotovo plavi kostimic

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete