Monday, August 7, 2017

MEMORIES | Stuck in the moment ❤

Svi mi imamo to neko mjesto koje u nama budi mnoštvo uspomena, osjećaja. 
U tom jednom trenutku ponovo se osjećamo isto kao onda kada smo prvi put posjetili to mjesto. 
Vidiš tu klupu? Ona je sigurno svjedočila mnogim sklopljenim prijateljstvima, ljubavima, svađama, poznanstvima i upoznala je mnoge ljude i karaktere. Baš ta klupa u mnogima probudi razne uspomene, one sretne, a opet i one koje nisu tako lijepe.
Ali bile one dobre ili loše, uspomene su ono što nas vraća u prošlost i u nama ponovo budi osjećaj koji smo već davno zaboravili. 



Uvijek ću biti zahvalna na svakoj uspomeni, bila ona dobra ili loša, jer me sjeća na dane pune sreće i radosti, ali i na one u kojima se znala pitati koja je zapravo svrha života? 
Da li je ovaj život uopće vrijedan truda, jer na kraju ipak svi isto završimo?! 
Upravo te ružne uspomene me podsjećaju na trenutke kada sam se osjećala manje vrijednom od ostalih i nisam vjerovala sebi. One me podsjećaju da nikada više ne smijem sebi dozvoliti da se tako osjećam i razmišljam.
Nakon svakog pada dolazi nešto bolje, jer da bi poletio prvo moraš pasti.


Najbolji način da sačuvate uspomene za mene jesu fotografije. To je ljubav koju gajim od malena. Totalno smatram nebitnim fotoaparat, mobitel ili čime već fotografišete sve dok te fotografije za vas imaju neku vrijednost i nisu samo tu da biste imali šta za postaviti na blog ili instagram. Te fotografije treba da vas vrate u trenutke vrijedne sjećanja, koji su davno prošli, ali fotografije su tu da vas na to podsjete. Možete vi imati profesionalne aparate, objektive i osjvjetljenja, ali ako nemate ljubavi prema fotografiji, sve je to bezvrijedno. 


Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah♥

41 comments:

  1. Slažem se da je fotografisanje najbolji način za čuvanje uspomena jer i sama to stalno radim. Divan post, zaista! ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/trikovi-za-bolje-stilizovanje.html

    ReplyDelete
  2. Stvarno inspirativan post! Fotografije također smatram najboljim načinom za čuvanje uspomena. :) ❤

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Predivan post,potuno se slazem sa tobom!Odlicne slike!!❤❤

    100 Questions->vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Slike su predivne zaista.
    Slazem se da je najbolje sve imati na fotografiji jer jednom kada ne budemo bili mladi i u prilici za sva ta putovanja, vraticemo se na lepe uspomene pomocu slika. Dirljivo napisano stvarno. :)

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnom komentaru Marija! :)

      Delete
  5. Deaga Minnah, zaista sjajan post! Malo je reci da sam uzivala. Uopste nije dugačak ali sadrzi ono najbitnije i prenosi divan utisak na nas citaoce! Uzivala sam,a fotografije su predivne.

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Sandra na lijepim riječima! :)

      Delete
  6. Prelepe fotke!
    Jako mi se dopada tvoj blog,samo nastavi ovako ♥

    www.bebagottel.com

    ReplyDelete
  7. Odlican post draga. Fotkice mi se jako sviđaju:*

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Slike su predivne! Totalno se slažem, možeš imati najbolju opermu, ali ako nema ljubavi u fotografiji, ništa od toga...

    I become a vegetarian for a week: moonstears

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da dijelimo mišljenje! Hvala ti! <3

      Delete
  9. Veoma inspirativan post. Ja skoro svakoga dana gledam slike iz detinjstva i razgovaram sa roditeljima o prošlosti. Ne kažem da živim u njoj, daleko od toga, ali kad-tad mi dođu trenuci nostalgije kada bih jako volela da se neka vremena vrate, a najbolje ih oživim kroz priču i gledajući fotografije.

    Lifelover’s diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako, kada se loše osjećamo u sadašnjosti pomoću fotografija se uvijek možemo vratiti u neke ljepše trenutke! Hvala ti puno! :)

      Delete
  10. Jako simpatican post!Slazem se da su fotografije odlican nacin da sacuvamo secanja :) Svidja mi se nacin pisanja i kako razmisljas!Srecno u daljem blogovanju...

    10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
    Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno i ja tebi želim puno sreće u nastavku blogovanja! Hoću svakako! :)

      Delete
  11. Slazem se sa tobom lepo je imati uslikane slike nekih mesta koje volimo i na kojima imamo lepe uspomene. Ma da nekad je samo dovoljno da nam neko spomene neko mesto , a da se odmah setimo svega sto smo proziveli dok smo ziveli ili samo bili na putovanju u tom mestu.

    Novi post na mom bloguuu ---->
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Ovo je tako divnoo napisano! Sve pohvale draga i slažem se s tim da su fotografije jedan od najboljih načina da memorišemo neke nama drage uspomene❤

    messy hair and hot coffee 

    ReplyDelete
  13. Divan post!Vrlo lijepo napisano.Također volim fotografije i činjenicu da njima možemo nakratko zaustaviti i obilježiti vrijeme!Slike su baš lijepe i vrlo profesionalno izgledaju. :)
    Uniquisi

    ReplyDelete
  14. Ovo je predivan post i slike su predivne. Moj mobilni je pun istih, slikam svaki svoj korak bukvalno haha. Jako lepo si napisala ovaj post!
    https://miacosa.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  15. Hey :) i really like your blog, its awesome!
    You write very interesting, the pictures are also beautiful.
    So I thought, maybe you'll agree follow for follow on gfc?
    I like to be in touch, with interesting and inspirational blogs :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your kind words, sure! :)

      Delete
    2. I follow your amazing blog! :)

      Delete
  16. Odlican post, slike su predivne :) Pratim te :*

    Tako ja to

    ReplyDelete
  17. Divan post i odlicno napisan! Fotografije su predivne :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  18. Odličan post draga, kao i fotkice. Moram priznati da sam i ja imala trenutke kada sam sebe smatrala manje vrijednom, ti dani su iza mene :D Btw rečenica ''Da bi poletio prvo moraš pasti'', mi se mnogo dopala :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  19. Hahhaha upravo sam nalakirala nokte i krecem da citam tvoj post kad prva stvar bas o noktima...Divan i inspirativan post draga!Odlicno :)

    - You are beautiful in so many ways - novi post na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    ReplyDelete