Thursday, August 10, 2017

Pet načina da se osjećate dobro ovog LJETA!


Pozrav ekipaa,
razmišljala sam kakav bih to post mogla pisati i odlučila sam da vam pokažem #5 jednostavnih načina kako da se osjećate super ovog ljeta.
Iako nam je ljeto na izmaku i školska godina je pred vratima, hajde da uživamo još malo u ljetu i ovim toplim danima, koji će nam zasigurno nedostajati kroz čitavu godinu i odbrojavat ćemo dane do idučeg ljeta. Nije li to ono nešto što svi radimo?

#1. NALAKIRAJTE NOKTE

Ok, sigurno ćete pomisliti kako mi lakiranje noktiju može pomoći da se osjećam dobro? Pa ja sam neko ko rijetko lakira nokte, jednostavno sam previše smotana za to. Nalakiram nokte i onda odmah zgrabim nešto i sve to pokvarim, ali tokom ljeta se natjeram da budem strpljiva i sačekam da se osuši.
Nokte lakirajte nekim vedrim, šarenim bojama, žuti, plavi, zeleni, rozi, jer zašto ne?
Ljeto je, sve je dozvoljeno!




#2. NOSITE ŠARENU ODJEĆU

Većina nas sigurno tokom cijele godine ide na siguricu i uglavnom nosimo jednobojnu odjeću, crnu, sivu, bijelu, ali ljeto je pravo vrijeme da to promjenite i dodate malo boje u vaš ormar. Jednostavno ćete se sigurno bolje osjećati kada budete nosili više veselijih boja. Cvijetni printovi su svakako super za proljeće i ljeto, a tokom zime i nisu baš najbolji izbor. Zato iskoristite ljeto na najbolji mogući način i pokažite svima svoju smjelost i kreativnost pri kombinovanju boja.



#3. ONLINE SHOPPING

Jedna od stvari koju nam blog omugućava jesu i suradnje sa mnogim sajtovima sa divnom odjećom. Postoji toliko divnih majica, haljina koje su sada u trendu i koje viđamo po tumblru i we heart it-u, ali nažalost živimo u ne tako razvijenim zemljama, pa i nemamo baš priliku nabaviti sve te slatke krpice.
No zahvaljujući internetu, možemo pronaći sve te preslatke stvarčice po jako pristupačnim cijenama i izgledati kao pravi fashion bloggeri.

#4. IZLASCI

Svi znamo kako tokom škole nemam vremena ni za šta, a kamo li za izlaske. Zato je ljeto najbolje vrijeme kada možemo skupiti ekipu i izaći vani. Bez obzira da li volite izlaziti u klubove, centre ili jednostavno izaći u šetnju gradom, ljeto je uvijek puno raznih aktivnosti i možete se zabaviti na razne načine. Istina je tokom dana je prevruće za bilo kakve šetnju, ali uvijek možete otići na bazene, rijeku ili plažu, a za večer ostaviti šetnje i partijanje.


#5. SLUŠAJTE MUZIKU

Ovo je nešto što bukvalno svi radimo. Napravite svoju ljetnu playlistu sa vašim omiljenim ljetnim hitovima. Ja imam te neke pjesme koje slušam tokom ljeta i kada god ih poslušam tokom zime one me vrate u trenutke ljeta i obuzme me sreća. Playlistu možete napraviti ove godine i onda svaki put kad čujete neku pjesmu koja vam podsjeti na ljeto, dodate je na tu playlistu, a ako vam neka jednostavno dosadi samo je uklonite.




Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah♥

40 comments:

  1. Super ideje! Ja obožavam lakirati nokte, a za vrijeme škole baš nemam vremena tako da je ljeto idealno za to! Super ideje!

    I become a vegetarian for a week: moonstears

    ReplyDelete
  2. Odličan post draga! Jako volim lakirati nokte i izlaziti s društvom ^^
    Novi post -> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. Što se tiče šarene odjeće, TAČNO! Raspoloženje, kao i nivo samopouzdanje, često zavisi samo od toga kako smo obučeni. Divan post! ♥

    Aminique

    ReplyDelete
  4. Divni predlozi draga! Ja obožavam da lakiram nokte iako se uvek umrljam i skinem lak posle 2 sata :D Blog ti je preeedivan, učlanila sam se♥

    Milica's diary

    ReplyDelete
  5. Sjajan post, uživala sam čitajući. Sama ideja posta mi se zaista mnogo sviđa! :)

    ReplyDelete
  6. Odličan post! Ja sam oduvek nosila crnu, sivu ili belu, ali ovog leta sam odlučila da nosim i neke druge boje i zaista pomaže :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kako simpatican post, veoma originalno draga! Ja izlaske i muziku najvise volim, dok mi nije bitno sta imam na sebi. Vazno je da se na raspustu odmorimo i da ga kavalitetno iskoristimo. :)

    Novi post: Rečenice koje bi trebale da vam budu životni moto

    ReplyDelete
  8. Odlične ideje. Ja sam baš ovog leta uzela predah sa lakiranjem noktiju jer mi se lak brzo skine zbog vode a dok traje školska godina, bez laka me ne možeš videti. Zaista odličan post, draga ♥

    die with memories,not dreams

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja opet tokom školske godine nemam vremena za lakiranje hha,, hvala draga Milice! <3

      Delete
  9. Odlična ideja za post. Meni lakiranje noktiju uvijek pomaže, naravno i slušanje muzike je neizostavno

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  10. Mnogo mi se dopada ovaj post, zaista je divan. Slažem se sa tobom oko većine stvari, ali smatram da trebamo biti smjeli i kada dođe škola pa da nosimo vesele boje i budemo na taj način unikatni. Ali inače, jako zanimljiv post ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  11. Slike su jako lijepe baš mi se sviđaju kao i tema posta, onako pozitivno i mislimo na ljeto čemu mozgati o školi hahaha, ja nokte lakiram samo ljeti i to većinu vremena u različite nijanse plave hahhah, a što se tiče šarene odjeće mislim da se ljeti stvarno nosi najšarenije istina. Floroscentne boje i to, takve stvari se oično nose ljeti a i prevladavaju u dućanima haha. Što se glazbe tiče ja ne pravim baš playliste ali svaka pjesma me na nešto podsjeća, ljeti sad pogotovo volim vesele pjesme za ples tako da mogu skakati po sobi i pjevati haha, lijep post.
    Objavila sam novi post, pa ako hoćeš škicni haha.
    -Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Saro na iskrenom komentaru! :)

      Delete
  12. Kazu da srecu cine male stvari...i zaista je tako! Ovo su pravi primeri koji mogu da poprave raspolozenje svakoj curi. Sjajna tema draga Mina, uzivala sam u postu. Inace pohvale za fotografije, iz posta u post su sve bolje.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Sandra na divnim riječima! :)

      Delete
  13. Odlican post,bas su me motivisale ove divne slike!♥

    DIY->vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Odlične ideje, treba iskoristiti još ovo malo leta što nam je ostalo!! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  15. Jaoj ja obozavam da slusam muziku, ne mogu nikako bez nje, uvek kada se probudim ujutru prvo sto uzmem su slusalice! :)
    Odlican i originalan post, svaka cast!

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
  16. Draga moja odlican post i slicice divno ! Ideje su super.
    Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot

    ReplyDelete
  17. Predivan post! Iako za mene nije lakiranje nokta jer kad treniram kosarku sve se izgrebe :D


    Novi post, bila bih zaista sretna da ga procitas i kazes mi ako mogu nesto popraviti :)--------------> http://fashionballer.blogspot.hr/2017/08/storytime-trapped-on-basketball-camp.html

    ReplyDelete
  18. Definitivno muziku i lakiranje noktiju stavljam ispred svega ostalog! <3

    Girly world | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si se pronašla u nečemu! <3

      Delete
  19. Sjajan post, mnogo mi se sviđa poslednja fotografija i ovaj momenat na sluašlicama.
    Pogledaj moj blog i poslednji post. http://myminiworldnina.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  20. Odlican post draga! Savjeti su odlicni kao i fotografije :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete